Barnsång och possitiv attityd..

Jag säger Hej, (hej) vilken underbar dag det är, om man kan vara som man är. och ändå leva tillsammans.

Arthur gick precis igång på barntv och jag sjunger genast med i introt. haha JA jag kan den!

Efter blöjbytet och påklädningen idag så lyfte jag upp Sarah och bar henne, hon pekade genast på min rygg och sa - Mimone pipi (ont i ryggen). Hon är mycket medveten om varför jag inte burit henne på ett par veckor.. :P men min rygg är bättre så jag passar på att bära liite. hon behöver närhet, och jag behöver det. så en kram eller två klarar nog min rygg av ;)

Idag har jag bestämt ska bli en bra dag! och en possitiv attityd gör skillnad.

Vi ska ta en promenad snart, solen skiner så fint ^^ och Ungen älskar att sitta i vagnen och gå en promenad.

 


Kommentarer
Postat av: farmor

Så skönt att din rygg är bättre. Med en positiv syn på livet känns allt lite lättare eller hur?

Kram från farmor

2009-09-14 @ 14:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback