Blogg strul.

Jag skrev ett inlägg imorse, men det publicerades inte, weird....

Annywaaay..

Skoldagen gick bara bra, idésprutan Simone tittade fram och ärade alla med sina smarta utalanden och roliga idér. yes yes. Skrev ut massa papper oxå som jag behöver i skolarbetet.

Jag börjar skönja ljuset!

Nä nu ska jag ta mina sista små Euro ören och åka upp till Flygfyren och köpa tamponger..

På tal om Flygfyren, i förra Fredagen när vi hadde Loke en stund på dagen så körde vi en granne dit. och Loke frågade då vart flygplanet va! han såg ju bara en stor affär med massa bilar. men inget flygplan. *tss*

ja så vart är flygplanet? det heter ju FLYGfyren.

Han e för go <3



Uppdate: NU såg jag att inlägget publicerats. har ni sett det hela dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback