Dance all night long.

Man mår som man förtjänar? nej men jag mår rätt bra, är trött mest. igår var en kul kväll :) Linda och Björn kom in till norrtälje och vi gick alla ut. drog med oss moster och Challe oxå. vi började kvällen På G, där Björn och jag drack Wiskey, Den var välldigt rökig, så rökig att det stack i ögonen när man drack den. det ni.!

Kvällen avslutades iafall som vanligt på Teatern där vi dansade gärnet och drack Teqila. Träffade oxå på Katz Och Sofia som kom in mot slutet av kvällen. Fun, Fun ^^

När jag kom hem imorse var jag nog fortfarande lite full :P ooopps.  Men jag hadde en riktigt kul kväll med min syster och hennes karl.

Tack Björn för att du pröjsade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback