Första April

April april, din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill. tyvärr har jag inget lämpligt offer för ett april skämt här :P och det är heller inte så viktigt. meeen men.

Jag skickade in kompleteringarna igår, Mia hjälpte mig att formulera, jag behövde få ventilera och prata högt för att jag överhuvudtaget skulle komma nånvart :P Men nu är dem inskickade.

Nu ska jag ta tag i dagen, måste packa om min väska bland annat...

Ha en bra första april, och hoppas ni inte blir lurade allt för mycket ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

men vad bra att du tog mia till hjälp..

men vilken min du har.. ses i morgon...

2010-04-01 @ 09:56:51
Postat av: Simone

Mamma ja det var skönt :) haha ja orka vara seriös på alla bilder ;) see ya tomorrow!

2010-04-01 @ 10:46:16
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: simone

Du har riktigt härligt hår du! :)

2010-04-10 @ 10:46:20
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback