Logiskt?

Det är roligt att titta på Extreme Home Makeover. och jag tror, med handen på hjärtat att dem flesta fäller iafall en tår under programmets gång.

men det allra roligaste är, enligt mig. när en blind person utbrister "OHH MY Good!" när dem kommer in i huset. precis som om han/hon såg hur gigantiskt stort det är. precis som resten av familjen. upptas han av dem andras entusiasm? känner han rymden i rummet? lukten av överdådighet? ljudet av alla sjuttioelva tv-aparaters surr? eller står det i manuset?

komiskt tycker jag att det är iafall.

Hihi.


Kommentarer
Postat av: Sabine

Du vet la att det håller på å spelas in en film om Cornelis..? Ska ha premiär i november :)

2010-04-23 @ 13:19:11
URL: http://sabinekaka.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag älskar extreme home makeover, alltid så inspirerande & så bra helt enkelt :D Men komiskt att en blind person säger så :P Man undrar ju hur han/hon tänker :)

2010-04-25 @ 00:05:36
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback