Måndag...

Så var det måndag igen. Bye bye sovmorgon, Hej hej rutiner.

Inget att förtälja om helgen, men den såg i stort ut såhär. sovmorgon, ut i stormväder, skicka in rapport, Ben&jerrys. sovmorgon, ut i solen, *blankt* film och sen sova. Vid blankt betyder absolut ingenting. alltså, jag tittade på tv, datorn och gick på toaletten. ja men typ.


Jag börjar tröttna på att blogga. det känns lite sådär att sitta och skriva om sin vardag, Var Dag. haha
men jag vet att det uppskattas av de mina i svearike, så jag kommer fortsätta ^^ For now.

Huvudvärk, huvudvärk. ska väll dra mig från datorn.


Kommentarer
Postat av: Erica

Tycker jag absolut att du ska=) Du skriver intressant o bra!;)

2010-04-19 @ 21:46:06
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: farmor

Snälla, sluta ine blogga,det är vår chans att följa dig i livet!

Kramar

2010-04-20 @ 13:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback