Påsken i bilder.

Jaha så var påsken över då. och påskafton spenderade vi dagen ute i kårsta hos syster. Underbart väder och god mat. och såklart det bästa. min FAMILJ! synd bara att björn var tvungen att åka efter maten :/

Loke fick gatukritor av mig i påskpresent och det var välldigt uppskattat! och hela familjen var ute och fyllde deras garageuppfart med konst :) Lovley. Vi hadde jättekul och skrattade mycket. på kvällen åkte vi hemåt men björn frågade ifall jag skulle stanna kvar och kolla på film med dem, då var jag trött och ville hem till assar men jag fick Linda att hämta mig på kvällen så jag spenderade natten där. och vaknade kvart i 8 av att Loke kom in till mig. Han hadde Mostafanten och la sig bredvid mig. gostroll.

Vid 2 åkte vi ett par st till Gammla uppsala för Blot. Vi välkomnade våren och gav offergåvor (inte mänskligt blot ;)) och drack mjöd. På väg hem tog Anna och jag varsin "vår" glass. så nu jävlar är våren i kroppen på mig.

Meningen var väll att jag skulle tillbaka ut till kårsta men är för trött och så vill jag vara hemma med Assar inatt. desutom ska jag träffa Fredrik imorgon <3



 





















It was a great day!

Jag älskar min familj <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt det låter gumman, och oj vad jag blir avundsjuk på dig som har en stor fin släkt som bryr sig om varandra och tar hand om varandra, något jag saknar. Saknar dig också i massor. Synd att vi inte kan träffas. Många varma kramar

2010-04-04 @ 22:19:38
URL: http://smultrans.wordpress.com
Postat av: mormor

trevliga dagar med massor med skoj snyggt på uppfarten med alla teckningar men de försvinner väl nu i snövädret kram hoppas vi hinner ses

2010-04-05 @ 08:54:26
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Härliga bilder ;D



Det är bra att du gillar din familj :)

2010-04-10 @ 11:52:19
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback