Helgen som var.

Välkommen hem typ. Lördagen spenderades i stockholm. dagens planer, Pride paraden! wonderfull as always. att man sen drogs med att själv gå i paraden var bara ett sidospår. men roligt var det! men slut i fötterna var vi alla när vi kom fram till festivalplatsen. Efter att ha pustat ut på gräsmattan drog vi oss till odenplan för att åka därifrån till Solna. Syster och jag tog oss en powernap. inte för att jag blev piggare för det men men. vid 8-9 åkte vi mot clubben efter att ha snabbt stannat och köpt med oss taimat.

Stod dubbelpass i garderoben. vilket gick galant. fick se och träffa massa fina människor och se många snygga kläder. kom i säng "hemma" i kårsta kl 6 på morgonen. jodå dagen var lyckad! och jodå jag var trött som ett as, som man blir om man är vaken 24 timmar. :P men det var det värt.








Kommentarer
Postat av: Smultran

Låter härligt vännen, önskar jag hade ett liv som dig ibland, fast dock jag har ju mina 2 små älsklingar i stället, men hoppas vi kan ses snart!



Kärlek

2010-08-04 @ 00:48:20
URL: http://smultrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback