Söndag.

Och så var den söndagen nästan slut då. Och imorgon börjar arbetsveckan igen.

Inatt har jag hostat som fan. det tar alldrig slut, det släpper liksom inte. hoppas inatt blir bättre. ska ta lite hostmedecin innan jag somnar.

Annars har dagen mest gått åt städning och tvättning. ja jag har nog hunnit ligga på sängen och glo på tv oxå. Jan har fixat tvn till mitt rum nu. och idag fixade han en kontroll till den så jag slipper kliva ur sängen varje gång jag ska byta kanal. Zappa är det bästa jag vet ;)

By the way, min mage gillar INTE kålsoppa. aaoouutch säger jag bara.

Om två veckor åker vi till Åre.


Kommentarer
Postat av: mormor

hej hjärtat inte bra att du hostar men det är nåt som går jag förståt att din mage inte gillar kålsoppa inte min heller och va härligt att åka till Åre det är jättefint där kram krya på dej

2010-02-22 @ 10:56:53
Postat av: mamma

ja men va skönt med egen tv..

2010-02-22 @ 12:27:57
Postat av: farmor

Kålsoppa är inte ens gott så det kan du nog vara utan.Kramar

2010-02-22 @ 14:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback