En hel vecka har gått.

To day its time to leave. bittert. Men jag är tillbaka snart igen.. jag får bita ihop och försöka göra saker som får mig att må bra. måla mera, meditera mera, försöka komma ut och träffa människor.

Vi ska snart ut till svanberga och fira min kusin som fyller 23 år idag. mamma är och hämtar Loke som jag har satt åt sidan den här veckan. *ångest och dåligt samvete* men jag har inte orkat. Men nu ska jag krama honnom hårt och säga honom hur mycket jag älskar honom. Min lilla Bis.

Jag är iafall initsierad häxa och går i gudinnans fotspår. och jag lovar att jag ska jobba på att bli mer öppen och lita på mina instinkter.

Nu ska jag plocka ihop det sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback