Feb. 10, 2010

Blogg.se strular som fan, vilket gör att jag ruttnar. Inlägg som inte publiceras och inloggningsproblem. är det bara jag som har problem med Blogg.se?

Iafall, idag sov vi länge, och vid 10 fick jag väcka Sarah ungen. På dagen var vi ute och åkte Snorrejser (snowracer) i backen ner till åkern. hehe Vi var ute i ca en timme. Roligt var det.

Håller på att packa (igen*suck*) vi ska fara mot helsingby och jag ska försöka komma in till Vasa och shoppa lite imorgon.



Och by the way, tre små fjantiga blåmärken uppenbarade sig på höften/låret. små djävlar som gör ont.

Face Drop.


Kommentarer
Postat av: mormor

ja det blir gärna blåmärken det vet du väl att det är "farligt" att åka snowracer eller hur kram

2010-02-12 @ 07:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback