Slaktbild.

Kännsliga läsare varnas!

När jag lästde tidningen idag (måndagens vasablad) så hittade jag en artikell som fick mig att må illa och som fick min själ att bli ledsen, HUR kan man ta en bild på det här och sen lägga ut i tidningen? Dem skrev rätt fint och snällt i artikeln hur dem gick till väga vid avlivningen av hästen Thumbelina. dem som avlivade (slaktade) henne var välldigt mjuka och smekte hennes hals medans dem pratade lugnande med henne. men är det nått att skriva om? och ta en bild av? jag fick flashbacks av Nalle, Den vackraste häst ever, som bara var ett skal när Linda tog hem honom. men som blev så vacker, honom var dem tvugna att avliva efter att han brytit ärtbenet och aldrig skulle bli bra och alltid skulle ha ont.

Bilden är osmaklig!



Kommentarer
Postat av: mamma

håller med, ingen bild att sätta i tidningen.

2010-01-13 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback