Thoughts.

Nu är allt färdigpackat, ja allt utom datorn. Såklart. Funderar på att lägga mig i badet för en minut eller två innan det är dags att gå till sängs. Båten går från Värtahamnen tio över 7 imorgon.. För att vara ärlig vill jag inte åka tillbaka. Jag vill vara hemma. men..... det är bara några månader kvar. Och när jag väl kommer till Finland kommer det kännas lugnt igen. Det ska dock bli skönt att få in pengar kontinueligt igen ;)

Hadde mycket jag skulle skriva... men nu är allt tomt.. får hoppas på bättre uppdatering en annan dag :)What to do när man har mycket tankar och känslor som väller inom en och ingen aning hur man ska låta det komma ut i en lagom strid ström så att det blir bra på bloggen... Igentligen skulle jag bara vilja låta fingrarna löpa fritt över tangenterna men jag vet att det inte kommer bli bra då. För personligt. Mycket har hänt dem senaste veckorna, mycket som fått mig ur balans och fått hjärnkontoret att arbeta.


Nä om man ska ta och skriva ut sista pappret och sen låta Datorn sova innan det är dags för Simones-film-terror-maraton imorgon ;) har laddat upp med över 5 filmer. sen om jag ser alla är en annan sak.

Vi ses när vi ses!

 


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken grym blogg du har :D

snygg header och du skriver bra!



ta hand om dig =)

2010-01-04 @ 00:54:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Simone

Natalie Men tack! ^^

2010-01-04 @ 15:56:52
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback