Time for relaxation..

Jahapp, vad ska man hitta på en kväll som denna då? Jag har läst fucking skolbok, jag har promenerat i ankelhög snö i motvind, jag har dushat, jag har kollat på film. Ja men nu då? ska jag gå och lägga mig? ska jag sätta igång en film till? eller värst av allt, ska jag plugga? nej det är för sent att sätta sig och skriva. därimot kan jag ju läsa skolböcker. för dem jävlarna tar alldrig slut! jag lovar, när jag vänder ryggen till så förökar dem sig likt kaniner. LIKE BUNNIES I TELL YA!




I want you to want me,
i need you to need me,
i´d love you to love me,
i´m beggin you to beg me.




Kommentarer
Postat av: mamma

fin du är i min mössa.

jag tycker du ska vila å återhämta dej eftre ledigheten..

saknar dej

love

2010-01-04 @ 22:05:05
Postat av: Simone

Mamma i know :)

2010-01-05 @ 10:13:31
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback