Zumba.

Sådär ja, inne efter en uppfriskande vinterpromenad. skulle till biblioteket, men kom dit 5 min innan dem stänger. och SÅ elak är jag inte. Snacka irreterande om man själv jobbat där, och man sitter på helspänn och räknar secundrarna innan man får stänga och så går nån jävla brud in och börjar glo på böcker i godan ro. snacka jag skulle bli arg och få vansinnessutbrott alltså. så nej, jag vände. men jag fick mej en promenad som jag så desperat behöver.

När jag var inne på affären (choklad) fick jag syn på en skylt där det stod Zumba! ni vet den där dansformen som går på alla tv shop. wohoo man kan alltså dansa Zumba här i lilla närpes för bara 7 euro per gång. med start på onsdag dock men det går nog att lösa. fan vad jag skulle vilja gå... hoppas jag är tillräckligt modig.

Dance your fat away! (Ne jag gör det mycket för att komma ut och träffa folk.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback