Livsnjutare.

Jag kommer inte åka till norrtälje nästa helg. därimot flyttar jag hem helt i början av augusti (datum ej klart) Im comming home! och det är blandade känslor.

Idag låg jag och läste och badade vid poolen innan vi for in till Vasa och shoppade och åt. jag hittade en klänning på Indiska på rea :) när vi kom hem hoppade alla i poolen. underbart. imorgon måste vi gå upp i tid för att åka till Närpes. Vi har planerat in ett morgondopp allihopa innan vi far.

Nu sitter vi i soffan och kollar på Waterworld efter en rejäl grillad måltid med efterätt.

Om jag har det bra?

Jovars ;)


Kommentarer
Postat av: mormor

det låter jättebra njut av poolbaden

kul att du kommer hem men jag förstår om det känns jobbigt då du går vidare efter 1 år i Finland

ha det bra hjärtat kram mormor

2010-07-11 @ 09:32:45
Postat av: Anna

Jag förstår att det är blandade känslor men jag förstår nog att det är rätt så skönt att du får komma hem till din lilla bebis, får se om vi kan ses sen någon gång. Ja tänk snart är det augusti, känns inte som om jag gjort annat än att legat här på sjukhuset.



Kärlek

2010-07-11 @ 11:18:32
URL: http://smultrans.wordpress.com
Postat av: Erica

Låter som du har det helt ok=)

Härligt att komma hem. Har du nå jobb el så på g?

2010-07-11 @ 23:22:30
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Simone

Erica nej jag har inget jobb på g... än :)

2010-07-12 @ 17:53:41
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: farmor

Roligt att du kommer hem men det ser ut som om du haft en 3vlig tid i Finland!

2010-07-13 @ 16:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback