Rensar och kastar.

Oj vad man samlar på sig massa skit på ett år. Nu håller jag på att rensa och kasta. efter att ha panikpackat nästan ALLT i tummet igår så finns det inte mycket "simone" kvar i rummet. nu är det mer ett rum. Men nu är det mesta på väg hem till sverige och i veckan får mamma åka till åkersberga och hämta det så det finns i norrtälje när jag kommer hem.

Igår var vi ut till Carolas sommarstuga och åt, bastade och badade. Jodå jag kom ner i vattnet jag me, TROTS sjögräs och stenar. men basta hoppade jag över. jag och Emma gick istället tillbaka till stugan och läste. Hadde en riktigt trevlig kväll med finlandssvenskarna :)


Kommentarer
Postat av: mormor

ja man samlar på sig, ha det så bra nu resten av din tid i finland Kram

2010-07-25 @ 09:12:00
Postat av: farmor

Det ser helt fantastiskt ut att få bada i solnedgång, en väldigt vacker bild som säger mycket om din vistelse i Finland, tror not att du kommer att sakna dom .

2010-07-25 @ 09:25:56
Postat av: Simone

Farmor Ja det var mysigt :)Jo jag kommer sakna dem!

2010-07-25 @ 13:04:11
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad det ser mysigt och härligt ut hjärtat! Wish I was whit you!



Love U

2010-07-28 @ 21:59:03
URL: http://smultrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback