Åka båt.

Idag har jag lekt sjöjungfru i havet. *nickar viktigt med huvudet* vi var ut till sundom en sväng och grillade, blev uppätna av mygg, åkte båt och fick alger mellan tårna. Sen behagade en fisk skrämma vettet ur mig genom att hoppa bara nån meter från mig och sedan simma runt mig med en omkrets av 2 meter. jag kan säga att jag hadde badat klart vid det laget och var snabb till stegen. visst var den vacker när den hoppade så att vattendropparna och fickfjället gnistrade i solen men det såg inte jag då jag började hoppa hysteriskt och skrek som en tjej.

Jaja mysigt var det iafall :)







Tog fina sommarbilder på Flickorna, men dem lägger jag naturligtvis inte upp här då dem inte har med min blogg att göra :)




Kommentarer
Postat av: Annica

Å så undrar folk varför jag inte badar....



Just därför...



Men det låter som om du gar det härligt.

Kram från Faster

2010-07-08 @ 08:00:45
Postat av: Anna

Vad härligt det ser ut och det låter som om det skulle ha varit rena hälsokuren för mig, miss you to much!



Kärlek!

2010-07-08 @ 17:25:34
URL: http://smultrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback