Happy day.

Befinner mig i kårsta hos min älskade syster <3 här kan jag vara mig själv, vi började morgonen med en kaffe latte hos grannen sen har vi spenderat nån timme på gräsmattan, solat, pratat, skrattat och plockat ;)

Skulle åkt in till stan och kollat på bröllopet med en vän, men har inga kontanter eller bussremsa, så hur ska jag ta mig dit. lite synd då jag lovat och faktist vill se kortegen efter vigseln. men än hinner jag. det beror på ifall syster ska in till solna inom snar framtid eller inte. annars så sänds det live på tv hela dagen.

Sitter här och bara ler :) im happy today. today is my day! idag känner jag att mina tankar kan fara och flyga. idag är jag fri och lycklig. det är balsam för min själ.

Love to you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback