"I have seen the Flaming Star of death."

Idag var ungen och jag ute och gick en promenad i regnet. vi spånade, sjöng och sparkade på en snusdosa. det var mysigt :) vem brydde sig om att det regnade? för vi (hon) hadde ju regnkläder.

Sen när hennes mamma kom hem cyklade vi till biblioteket och jag lämnade tillbaka dem sista skolböckerna (äntligen).

Kvällen har jag tillbringat framför en Elvis rulle. Flaming Star, som jag hittade på biblioteket. jadå den var bra och med en crush på huvudrollinnehavaren så måste jag nog rajda spotify på Elvis musik ;) vilket leende, to die for. Indianer + Elvis = exelent.



Nu ska jag krypa ner i sänget, en ny dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: mormor

ja den filmen är bra har sett den några gånger kram

2010-06-16 @ 08:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback