Underbara PMS.

Gah,  det är en gång i månaden. när man blir det där griniga pms-kossan vi alla gillar. jepp jepp. med en mage som en spärrbalong och kramper därefter var min onsdag kväll lyckad. om jag ser nån choklad som kan lindra min plåga? inte så långt ögat når.

Idag är det bättre men idag har jag mer pms än igår. det är fan inte kul. sen ska vi åka bil på ett antal timmar och sen ska vi åka fucking båt. jippi *sarkastisk*.

Men nu ska vi stänga av tv och dator och gå ut i solen och hoppas att det kan få mig på bättre humör.

Senare idag kanske det kommer upp en fototriss ;)

Kommentarer
Postat av: Becca,

Söt blogg :D!



Stör du dig på alla dessa mail från facebook?

2010-06-17 @ 13:36:46
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback