Juni 21, 2010

God morgon. igår var jag så duktig så, ringde två samtal och sökte tre jobb. det går frammåt. håll nu tummarna för att jag får ett jobb i höst. i need it. jag skiter i att det inte blir i norrtälje. bara det är i stockholmsområdet. jag har alltid nån jag kan krasha hos ;)

hela helgen har jag pushat gränser. hela helgen har jag pushat för att bli bättre, för att gå vidare, för att våga mer och må bra med mig själv.


Idag är planerna minimala. kanske sätter jag mig på balkongen i solen med en bok och bara slappar. låter som en najs plan faktist. jag tror jag gört.

 


Assar njuter av morgonpromenaden.


Kommentarer
Postat av: farmor

Bravo, jag håller tummarna för dig!!

2010-06-22 @ 16:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback