Yes i can.

Var på lite dåligt humör när jag kom hem från stan. rättelse, jag var på skit dåligt humör (pms kossan i mig kom fram) men det försvann illa kvikt när jag gick på uppträdandet som 2-3 an hadde i skolan. sötungar! dem var så duktiga allihopa!

Nu håller jag på att steka mig ett par korvar. fast jag har igentligen inte alls lust att äta. men hungrig är jag så jag får väll tvinga i mig iafall en korv. Yaaak! vad har jag ätit i dag tro? lite yougurt som tog mig en timme att äta upp, en glass nere på stan, en kaka på uppträdandet och.. ehh jaa. korvarna då.. men jag har drukit massa vatten istället :)

det är inte så att jag bantar, utan jag får inte i mig nått. trots att jag e as hungirg. jag mår illa och tanken på mat är bläsh.

Det går över. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra att det hemska humöret gick över så fort, bra att du fått i dig något i alla fall, klart det går över, annars får du se det positivt, du tappar vikt, men håll inte på för länge :D

2010-06-01 @ 23:10:26
URL: http://smultrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback