Biblioteksbesök.

Ush, här har det snöat hela dagen, och det lär ju fortsätta :/ nu räker det väll ändå? snön som finns får gärna ligga kvar men behöver vi verkligen mer snö? Och jag kom på den klyftiga idén att gå till biblioteket idag med Sarah, en idé som visade sig vara välldigt dumt då jag märkte att dem inte plogat gångvägen! bara efter några meter var jag svettig och anfådd efter att ha pushat vagnen i centimeter hög snö. men jag gav inte upp och till biblioteket kom vi. Lånade mina två böcker och sen fick Sarah läsa boker på barnavdelningen :) Med oss hem fick vi "Emmas första dag på dagis" och "barnen Hedenhös" den sista var såklart mitt val ;)

På väg hem kännde jag mig svimfärdig och hungern rev i magen,  så när vi kom hem började jag med lunchen på en gång, sen somnade jag med Sarah en stund.

Nu är det dags för middag och sen ska jag sätta mig och plugga. det tar alldrig slut och jag LÄNGTAR tills det är över och jag skipper plugga!


Kommentarer
Postat av: M

kul att du vill vara med :'D

2010-03-01 @ 19:03:23
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback