Humm.

Så sitter jag här igen, och försöker komma på nått att skriva.

Igår var en superbra dag :D solen sken och jag var riktigt uppåt hela dagen, vi gjorde sallad och jag diskade och gjorde andra hushålsysslor, diska, damsög coh rengjorde spisen. jag är en sån som inte kan laga mat på en skitig spis. gammal mat, vattenavlagringar, överkok. uuääsh! så den fick sig en rengöring (ugnen är inte lika viktig;))

Men idag så vaknade jag på helt fel sida, var tok iriterad, näst intill förbannad. men dagen gick förbi idag oxå. Sarah klädde ut sig till Ior och vi var ute i solen och njöt. och mitt humör tog tack och lov färg av vädret. så vid lunch var jag på bättre humör. :)

Nu ska vi äta och sen fara till helsingby. superskoj (ironi)

See ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback