Sång miss.

Okej, jag har en sak att bekänna.. jo men det är lite pinsam.

Jag kan inte hela Vargsången!

Gosh det är så skämmigt!

det hela utspelade sig när vi skulle vila, Sarah ville att jag skulle sjunga (hon kanske somnar av chock när hon hör min sångröst?) och jag valde då Vargsången, Allt går suveränt.. ända tills näst sista versen :S

Vargen ylar i nattens skog, han vill men kan inte sovaaaaa........ *blank* euhh hmm ehh, Naa na naa men jag ska ge han en hönsaskank? ehh na naa naa


ja ja på nästa vers med gott mod, Sov mitt barn i bädden hos mor, låt vargen yla i natten. *BLANKT*

Jahapp där var sångstunden över, ungen var dock nöjd trots mitt missöde :D Nu ska här toklyssnas på Vargsången.




Kommentarer
Postat av: Erica

Vadå jag kan inte heller den. Inge fel med det=)

2010-03-20 @ 10:42:25
Postat av: Simone

Erica Hehe nej sant, det är inte hela världen, jag kan många andra godnatt visor så det går ingen nöd på mig :P

2010-03-20 @ 11:44:09
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback