Sisters.

Det här inlägget tänkte jag tillägna ett band som är starkare än nått, blod är tjockare än vatten. på både gott och ont.



Jag har bara en syster, en syster som har varit ett enormt stöd under svåra år, men som oxå svikit när jag behövt henne som mest. men trots att jag ibland har hatat henne och velat säga att jag enbart har en bror så har jag insett att jag har bara en syster, jag har inte råd att förlora en så viktig person i mitt liv. pgr av tjurskallighet och envishet. jag har blivit sviken av alltför många människor i mitt liv men hon är nog en av dem få som faktist ställt sig bakom mig och hållt mig uppe, Som funnits där för mig fast jag inte alltid sett det. jag älskar min syster! Kan inte tänka mig ett liv utan henne.


Jag sitter och tänker tillbaka på åren som gått. Och enbart en sak comes to mind. våra långa bilresor genom sverige, där vi vrålande försöker sjunga med i musiken som strömmar ur lindas spräckta högtalare. det är bilresorna jag minns bäst. :) det är där vi har varit, vi har pratat, vi har sjungit, vi har varit tysta. Det är då vi har varit tajtast. och jag saknar våra bilresor. över rondeller, genom dem mest ödsligaste vägar, mot världens ände mitt i sverige som ingen jävel vet att det finns. med en äklig mc donalds kaffe i handen och solglasögonen på.

Jag hoppas det kan åter bli så nån gång.

I miss that time, why does everything have to change?



Tack syster för att du finns, och för att du alltid haft tid för din knasiga lillasyster. du vet att jag finns här för dig, precis som jag alltid gjort.


Love you long time! <3


Sweet Miss Blue - Vincent


Life Is A Highway - Rascall flats


Du och Jag Mot Världen - Sanna Nielsen


Jobb - Afasy & Filthy


Stay Whit Me - DJ Ironik (Låten nertill)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sina systrar kan man inte vara utan, på gott å ont.

så håller man endå i hop i familjen.

lov u all

2010-03-16 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback