Teaterbesök.

Så har man varit på Teatre och kultiverat sig ännu en gång. denna gång såg vi ett Gäst spel som hette Detta Har Hänt. Den utspelade sig på 70-talet (you got to love it!) och var en komedi, den är lite svår att förklara men det var som om det kretsade runt en allers tidning, dem spelade novelerna, relationsfrågorna, recepten, tipsen och så vidare. låter corny och kanske lite weird men många skratt och suveräna skådespelare bjöds det på. Ett stort plus var ju dem härliga 70-tals kläderna och möblerna :) me like! Jag är så född i fel årtionde, typ 20 år tidigare så...



Nu är jag trött som fn, och ont i huvudet. ska strax avsluta mina konversationer och gå och sova..


Kommentarer
Postat av: mormor

låter himla rolig du gör väldigt mycke tycker jag, jag läste Allers även på 70-talet så jag hade gillat det ha det kram

2010-03-19 @ 13:41:29
Postat av: Simone

Mormor Jo jag tänkte på dig :)

2010-03-19 @ 14:23:14
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback