Lazy Sunday.

God morgon alla!

Vaknade av ett mess, a friend in need liksom. så här sitter jag i pyjamas och peppar :) thats what i do.

Igår pratade jag en snabbis med syster och vi kommer antagligen fira påsk hos henne och inte hos mormor som jag räknat med. but what to do. Loke är ju hemma iafall :D

Igår kväll var jag ute och åkte med Anna och hennes pojkvän i regnet. men regnet bekymrade mig inte. det är ju ett hjälpmedel för att snön ska smälta :) och igår cyklade jag till frisören. underbart! jag ska börja cykla mera.

Dagens planer är minimala, jag ska måla klart tavlan jag började på igår och så ska jag glo på film och bara ta det lugnt.

Precis som en söndag ska vara.


Kommentarer
Postat av: mormor

HEJ

hjärtat vilket fint kort du är jättefin i lugg

ha det kram

2010-03-28 @ 13:10:25
Postat av: Annica

Hej !

Vad fin du blev när du klippt dig.

Sköt om dig !

Kramar i massor

Faster

2010-03-29 @ 11:27:28
Postat av: Simone

Mormor och Annica tack! är själv nöjd. kramar

2010-03-29 @ 14:41:11
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback