Mars 6, 2010

Väskan är packad, böcker lånade, kläder tvättade, kamera,ipod och mobil laddade, dushad och lagt farm kläder till imorgon, vi ska ju upp kl 5.00 för vi ska åka härifrån senast 6.00!

Vi åker då till Åre imorgon, om nån nu har missat det. och jag kommer INTE komma hem till norrtälje den här gången (lite ledsen over det) men får en vecka i Åre med snö, skidor och after ski. betalt, inte illa pinkat :P

Och jag vet inte vad jag ska skriva :p har föröskt knåpa ihop ett inlägg hela dagen..

så jag skriver kanske nått under veckan, om jag kommer ut på nätet nått. annars så återkommer jag om en vecka, och då med lite bilder :)

Bye All! *Vinkar*



Kommentarer
Postat av: mormor

Ha det skönt i Åre det är så fint där, hoppas det blir mycket sol så du får lite färg Kram ha det bra

2010-03-07 @ 08:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback