Praktik dag nr 3.

Tredje dagen på praktiken gjord. igår var vi på färsna hela dagen (för att få ihop timmar så får jag vara med i 2-3-ornas klass) och jag brände ansiktet och bröstet rejält av att vara i solen hela dagen. när jag kom hem var jag som en uppsväld kräfta :P vackert va. Idag var det vanlig skoldag med matte, svenska och jumpa. det är riktigt kul att vara med 2-3-orna. sen när det var dags för fritids satt jag och läste en bok om lekar och planerade och funderade lite. imorgon ska jag utföra min praktikuppgift :) så skriver jag rent i helgen, skickar in och sen är det klart.

Jag är medveten om att det blitt mycket skolrelaterade saker skrivna här, och det är säkert inte så roligt att läsa för alla.

Men jag återkommer med roligare information när jag fått mitt liv åter ;)

Nu ska vi iväg och fixa mat, im hungryyy!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Det är alltid roligt att läsa dina kommentarer till livet. Hoppas att du fixar god mat.

Kramar

2010-05-19 @ 16:55:58
Postat av: mormor

Att du brände dej isolen var inte så bra men det måste vara kul att vara med även under skoldagar lycka till med provet kram

2010-05-20 @ 10:22:24
Postat av: mormor

Att du brände dej isolen var inte så bra men det måste vara kul att vara med även under skoldagar lycka till med provet kram

2010-05-20 @ 10:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback