Toppen helg.

Helgen vart bra den med. jag sov hos Linda och Björn ute i kårsta och i lördags var vi på rally hela dagen., regn, sol, regn, sol några avkörningar lite paraplybrottning och ett jäkla springande kan sumera dagen. SKOJ!
På fredagen var det marknadsafton i norrtälje så vi gick ner på den ett gäng. och jag fick bära en 5 dagars bebis ^^ söt.

Söndagen började bra med solning på altanen men blev lite kaotisk för mig under dagen. tänker inte gå in detaljerat men som tur var så slutade söndagen mycket bra :)

Idag var jag uppe och gjorde provet jag skulle gjort i fredag men det blev lite strul, sen så har jag och fredrik göstat idag :)

Nu är jag jätte trött och ska tömma min säng från allt bråte (vart fan kommer allt ifrån!) och sen ska jag kolla på nån bra film och äta min välförtjänta Ben&Jerrys.

(Just det, vi hittade en gammal LP spelare i grovsopprona. ska få tag på högtalare och sen ska jag kolla om den funkar! yeyh!)








Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som om ditt liv leker mer eller mindre, härligt att du har det bra i härliga Norrtälje.



Tankarna finns. Kärleken är kvar, önskar bara vi var närmare varandra.

2010-05-31 @ 21:27:22
URL: http://smultrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback