Skogspromenad.

Home alone. dem andra drog till sommarstugan men jag är heldre här. där det finns vattentoallet, mindre spindlar och vatten inomhus...

Idag var jag ute i skogen (kors i taket) har inte gett mej ut i skogen, skogen här i finland. men idag drog jag mig ut. och härligt var det, vackert väder :)

Gick förbi uteteatern med snurrläktare, och gick och kollade på allt "bråte" i närliggande område. gammla däck, gammla bilar, gammla byggnader och en gammal tågvagn!

Vandrade runt i en timme och kom längre in i skogen, så fyllt med lugn.




Kommentarer
Postat av: mormor

lät som en skön promenad det är härligt att vistas ute och ladda batterierna ha det kram

2010-05-09 @ 09:14:01
Postat av: mamma

härlig, å det ser ut som en fin skog, vilka bilder. hoppas du kände dej lite lättare å ser till att göra det igen..

2010-05-09 @ 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback