En dag att må bra av.

Så vad har hänt senaste dagarna? jag har varit hos läkaren, jag har haft en av dem softaste dagarna på jobbet, jag har varit social och ugåtts med människor som betyder nått, jag har köpt två par skor för 150 kr samanlagt (har oxå FÅTT ettpar skor av mamma) jag har betalat räkningar och blivit fattig igen, jag har välkomnat våren på riktigt på en picknikfilt med en vän, jag har köpt nya STÖRRE krukor till mina blommor och börjat må bra :)

Efter en svacka så känns livet återigen ljust och jag är tacksam över människorna jag har i mitt liv.
Försöker leva mitt liv som jag vill och sluta hålla mig själv tillbaka genom att tänka fel tankar.










Kommentarer
Postat av: farmor

Jag blir varm om hjärtat när jag läser dina positiva tankar.

kramar till dig från mig

2011-04-23 @ 08:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback