Bad uppdate...

Oj vad bra uppdatering *Host host*

Jag har annat för mig på dagarna än att uppdatera min blogg. hihi.

Idag började projekt utrensning. eller ja. bantning om ni så vill. själv kallar jag det diet. jag ska i en vecka dricka tre nutrilett om dagen. lunch kommer jag äta, mest för vi har pedagogisk lunch och jag inte vill ge barnen fel intryck av matintag. men inga kolhydrater och typ bara sallad. MASSOR MED VATTEN. hmm första dagen avklarar och jag känner mig..... hungrig. men jag inbillar mig att det sitter i huvudet då jag inte ätit liksom :)

Jag tvekade på att jag kunde klara det men va fan. en vecka ska väll till och med jag klara? hope so :)

Idag fick jag glada besked. mer om det när jag är mer säker :)

Annars så längtar jag. massor. till saker och ting. men jag går mot ljusare tider. och det psykiska? ja det får vänta som vanligt. för just nu mår jag bra, just idag mår jag bra.. då kan jag glömma allt gammalt.


Kommentarer
Postat av: Sabines

Jo, hunger sitter bara i huvet.. å det är definitivt inget man dör av... Eller jo.. om man har ramlat ner i en grotta kanske. ;P Heja dig!

2011-06-15 @ 03:30:02
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback