Tankar och grejer....

Brrr jag fryyyssser! fötterna är som isklumpar och mina fingrar faller snart av. Sitter och käka macka och funderar på att washa fejjan och krypa ner to bed. Fan min svengelska börjar bli good alltså :)

Imorgon är det jobb som gäller, och på fredag är det jag som sitter på biografen och mumsar vampyrer och varulvar och glor på godiset. eller vänta... tvärt om tror jag ni det ska vara ;) Hääll Jää ska bli super skoj!

Annars då? mjaa jag försöker bli vän med mina småknytt jag har i rummet, jag försöker desperat glömma skolan och jag längtar och tänker som fan på julen och allt mysigt jag ska ha med familjen. tänker oxå på Min Loke. jag tänker på hur mysigt VI ska ha när jag kommer hem, för jag har LOVAT att jag ska titta på pokemon och ehh.. hmm.. ehh.. det var en till film som jag lovat att jag skulle se med honom. Och jag gör ALLT för honom. hihi till och med om han vill se telletubbies med sin Mosta! ja då får han det!

Jag funderar oxå på att dra in till vasa nånting och julhandla, har ju faktist bara EN julklapp klar, men vet vad alla dem andra ska få, förutom Jonas! han e så svår!







Kommentarer
Postat av: mamma

om du glömmer skolan blir du ju aldrig klar så sätt fart nu..

bra att du börjar bli vän med knytten..

kramar om

2009-11-19 @ 11:07:46
Postat av: farmor

Bra att din svengelska är så lättbegriplig.

Knytten som bor i ditt rum, är dom snälla med dig?

Det kanske är så enkelt som att dom vill komma in i värmen.

Kramar i massor.

2009-11-19 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback