Jag har målat.

Så nu är jag mätt.. igen... Vi var och åt hos grannen,, mm gott mört kött med rödvinssås. och sen efterätt. they go all out here.

Har oxå målat idag. jaa a då ^^ men efteråt känndes det inte bra, jag blev helt avtrubbad och kännde att jag tappat mitt kreativa jag. Kan jag inte bättre!? var allt jag tänkte. VAFAN liksom.. kännde mig misslyckad :( När jag målar så släpper jag offtast allt, jag blir som i trans, nån annan målar genom mig (fånigt i know) och det brukar offtast gå välldigt snabbt innan jag är färdig med en normalstor tavla. jag målar utan att tänka, självklart brukar jag ha en bild i huvudet, men det blir alldrig, ALLDRIG som bilden jag hadde i huvudet.

MEN jag tror bilden växer på mig ;) jag tror jag börjar gilla den. det ser ut som ett barn har målat, mycket färg och kladd. but i like it ;)



Trollsländor igen, they haunt me.









Kommentarer
Postat av: Wynja

Designen på sidan är urläcker!! Om det blir så när du målar så, ja då ska det ut! jag hade så här ett tag o höll på att få "spunk", men sedan släppte det bara! Kram!

2009-09-06 @ 19:20:36
URL: http://www.wynja.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback