Raketer.

"Jävla fittidioter! Jag hatar, HATAR idioterna som promt måste smälla smällare och raketer innan nyårsafton. Sätt skotthål på dem asen! Får jag tag på snorungarna ska jag köra upp en raketjävel i arslet på dem och tända på."

Hahah jag är så snäll i munnen ibland. skrivet för ett år sen. Om jag har ändrat mitt tycke om raketskjutare? nej, verkligen inte. men nu har jag avancerat och hatar allt vad nyår heter ;) nästan. nej men jag gillar inte den person jag blir när jag är ute med hunden och nån skjuter en raket. Hunden är skotträdd som fan och jag tänder på alla stubiner när nån smäller. Har ni alldrig sett mig riktigt förbannad så ska ni vara med då :P eller inte.

Att vara hundägare till en skotträdd hund runt nyår är inte kul, just nu vill jag lämna bort honom till nån som har nerver till att ha honom. Tyvärr. Jag tycker synd om hunden, och att jag tänder till som fan gör inte saken bättre.

Kanske jag ska ta samma lugnande droppar som hunden får?

Kommentarer
Postat av: sabine

Hehe. det ser bara jobbigt ut ;)

2010-12-30 @ 01:31:58
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback