Sovmorgon, eller inte

Jag skulle inte "tvångs" sovit dem där sista två timmarna, jag skulle gått upp vid 7 när jag var pigg. men jag ville fan inte gå upp kl 7 på en lördag! på min lediga dag. Men så sitter man här lite seg istället. men skönt var det ^^

Igår var dagen lite upp och ner, kom försent till jobbet då det inte gick att köra mer än 80 på motorvägen. skolfotografering på jobbet så alla från ikasus var uppe hos oss på rosen. mycket ungar och mycket tränare. maten var försenad och sen skulle jag och Emil ha typ snabb kurs i hur systemet är uppbyggt på Ikasus.

Idag är det bh-party hos moster. Kanske att jag åker in till stan med syster och träffar kissarna.

Nu ska jag ta och göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: farmor

BH-party låter 3vligt(?)

Gå upp kl 7 en lördagsmorgon när man är ledig är väl inget man jublar åt, då är det skönare under duntäcket.

2010-10-23 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback