Diggiloo in my heart.

Im in loooove! igen ^^ Brolle med den himmelska rösten har charmat mig igen, hadde dille på honom för nått år sen när han var med i körslaget och förra sommaren kom han till lilla Norrtälje och sjöng Elvis låtar på american car show ^^ Jag smälte. Elvis OCH Brolle. kunde inte bli bättre.

Diggiloo var urhäftigt och urskoj. Artisterna var jätteduktiga, vädret var fint. ja vad mer kan man säga!? Oj vilken show och jag fotograferade och filmade om vart annat.

I pausen var jag tvungen at tokradera bilder. hadde över 700 bilder på minneskortet då jag inte raderat en enda bild sen jag kom till Finland. Och eftersom filmerna
tar stor plats så var minneskortet slut efter första akten.

Sen var det bara fotografera och filma igen. ska klippa ihop en liten video och lägga ut här imorn tänkte jag.

Dem sjöng lite Ted gärdestad, lite jackson, sina egna låtar och mycket mer. dem hadde Hippetema då det var hmm 60 år sen woodstock? och då sjöng dem låtar ur filmer hair MIN LYCKA VAR TOTAL!!!

Man kan säga att kvällen var hel lyckad, enda dåliga var att jag ville ha en autograf och kanske ett kort på artisterna. men det var smockat av små fjoortisar som skrek. så neee så desperat efter Brolles autograf är jag inte.

Men nu är jag sååå trött så bilder kommer oxå imorn. ska faktist gå på toa och gå och sova. får se hur dagen ser ut imorn.





Ha det gött!



Kommentarer
Postat av: farmor

Jag förstår att du är lycklig som har fått se och höra Brolle, han har en fantastisk röst,jag tycker oxå om honom. Sug på karamellen riktigt länge.

Kram från farmor

2009-08-09 @ 10:02:21
Postat av: mormor

låter himla bra kväll med bra musik jag gillar oxså brolle när han sjunger elvis ha kram mormor

2009-08-09 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback