På väg tillbaka.

Nu sitter jag på Silja Europa på väg tillbaka till Finland. Är trött och har så ont i rygg och axlar att jag är gråtfärdig.(tell ya more later).
Vi var ute i god tid och hann ta en fika innan jag gick ombord. Mamma körde mig. Att gå över landgången är det läskigaste jag vet! när man ser rätt ner i hamnen och vattnet! Känndd att jag kommer börja gråta men försökte andas, desutom var väskorna tunga och min rygg gjorde satans så ont. men nu är jag här, har låst in väskorna, förutom datonr och handväskan. och ska föröska leta reda på nått elutag så jag kan sitta vid min dator..

Det var inte kul igår, och jag ville inte säga hej då. men det är bara 4 veckor kvar innan jag åker hem igen och när vi sen åker tillbaka till Finland så har jag både mamma och Jonas med mig ^^ 4 veckor går snabbt!

Nu ska jag avsluta, man får sitta en kvart vid internet och jag ska kolla mailen snabbt.

BYE SWEDEN!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback