Konstnatta.

Idag har det varit varmt, hujedamig alltså. Stannade inne hela förmiddagen men på eftermiddagen efter melanmålet så gick vi ut och Sarah fick bada i balja ute i solen ^^ oj så hon plaskade, hadde hunden minos med i lina så han låg i skuggan med mig. sen kom resten av familjen hem och då vart det bada i poolen,, inte jag, det var för mycket folk. satt i skuggan med hunden istället. Badade när Mia kom hem och poolen blev tom, HÄRLIGT med pool som man kan svalka sig i.



Sen åkte vi mot vasa, dem har konstnatta där idag så hela stan är en enda stor utställning typ, konst, dans, teater allt sånt. Vi orkade inte gå sååå länge, värmen tar kol på en. men jag hann med att se en rokokoutställning iafall, men det mesta guiden sa visste jag redan.

Sitter nu och luktar äkligt, ska hoppa in i dushen innan sängen kallar.

Imorgon är det jobb som vanligt, sen så är det kräftskiva här på kvällen, mmm gotti ;)

Gooood natt.






Kommentarer
Postat av: mamma

ja sara ser glader ut..

härligt med skugga å kul att du har minos..

2009-08-06 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback