Sommar och sol.

Jag har simmat med Sarah idag för första gången. ja Mia var med i poolen men ändå. Sen kom resten av familjen här, dem var på powerpark idag men jag ville stanna hemma och ta sovmorgon. Så fick vi sällskap av Emma och Alexander i plurret.

Nu har vi precis käkat ute på terassen. och det är efterrätt på gång, hmm dem äter offta effterätt här. men mest när vi har gäster.

Imorgon är det månadg igen och jobbveckan påbörjas :( har skolarbete som ska in oxå. *suck* Meen det är bara den här veckan kvar sen åker jag hem! och är hemma nästan en vecka med min familj *längtar tokmycket*


Look, No makeup!
hadde igår för första gången på veckor foundation och puder på mig, och oj det var längesen jag kännde mig så obekväm!

Nee sommaren får gå utan nått klet i ansiktet, mascara är det som gäller för mig ^^ och det är stort mina vänner. jag har såna komplex för min hy.






Kommentarer
Postat av: farmor

Hej Simone.

Jag fick mig ett gott skratt när du kallar makeup för klet, men jag håller med dig.

Jag tycker du är söt utan klet.

Kram från farmor

2009-08-09 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback