Blaha blaha

Sitter i närpes och glor på beverly hills 90210.

Tänkte på en sak när vi åkte hit, för bara nån månad sen så skulle jag ALLDRIG gå utan för dörren (förutom skogspromenader) utan att kleta på foundation och puder. och igår var jag i vasa i bara mascara! vem orkar sminka sig bara för att åka och handla liksom. Har sjukt mycket komplex för min hy, och även fast jag hadde foundation på mig så var jag välldigt obekväm om nån kom för nära mitt ansikte.

Snart dags att gå över till Grannen, ska passa deras ungar, 5 och 10. Laga mat och sova kvar, vi får se, mia sa nått om att hon kunde byta av när dem kommer tillbaka senare i kväll/natt.

Tar med mig skolboken och läser lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback