Love.

Så, nu sitter jag här, i mitt rum, ny duchad efter att ha varit ute med Assar i skogen (i spöregnet ^^).

Jag hämtade Loke idag hos Dagmamman, och det var en superglad pojke som kom springades mot mig när han såg att jag var med. Han hoppade rakt in i min famn och höll hårt, som om han trodde att jag skulle smita om han släppte. Och jag blev chockad över hur jag reagerade! Han sa ingenting men ändå kom tårarna, jag har nog saknat honom mer än jag vetat om! Loke är en stor del av mitt liv och det är som om han var mitt barn. Jag stog med honom i min famn läänge, Han ville inte släppa taget! inte jag heller för den delen <3

Sen åkte han med oss hem, och han vart helt plötsligt blyg och gömde sig bakom sin keps och svarade inte på tillal! men när vi sen var i affären tinade han upp och jag gick med honom i famnen (ja jag vet, han är tre år och kan gå själv!) Vi kramades och gosade och fast han vart tung så bärde jag honom. när vi kom ut från affären spöregnade det så vi sprang mot bilen, jag med Loke på ryggen och oj vad vi skrattade när vi slängde oss in i bilen igen och styrde mot Pizzerian. Efter vi köpt pizza åkte vi hem och åt, vi ringde upp Linda oxå så vi var hela familjen samlad.

Efter middag fick Loke sina presenter ^^ hihi, ett paket för varje år. altså fick han tre paket av mig. inget speciellt igentligen men han vart superglad! En flaska såpbubblor, en Hot Weels-bil och ett sovlinne med kallingar. eftersom han är helt torr nu, min stora kille.


Nää nu ska jag klä på mig och gå ner till syster, vi ska ha filmkväll vi två <3











I Love this kid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback