Resan tillbaka.

Uj så trött jag är idag. *gäsp*. Båtresan gick vällans bra igår men när vi skulle kliva av kom oron, mycket folk, tungt att bära och jag som hadde (och har) så fruktansvärt ont i ryggen/skuldrorna. Det gör till och med ont när jag tar djupare andetag. men iafall. när dem öppnade dörrarna och folket började pressa sig ut genom dörrarna så kännde jag en vällbekant kännsla i magen. Panik! Försökte Andas djupt och fokusera på att inte snubbla. ut kom jag iafall och hittade ut till busstorget, iafall vad jag trodde var rätt busstorg, neeee då. så klart var det fel och av en slump hittade jag till rätt buss. Fick nämligen vänta en timme ca och satte mig ner på trotoarkanten med all packning. helt plötsligt vart det tomt överallt, inga bussar, inga människor. då reser jag mig och börjar gå neråt. och där! på andra sidan vägen är det ett till busstorg! haha så jag knallar dit och mycket riktigt där står min buss! vilken tur att jag reste på mig när jag gjorde det (kanske nån sa det åt mig ;)) annars hadde jag missat bussen.


Somnade iafall välldigt snabbt på bussen men vaknade till varje gång vi stannade för en bensträckare. Skit trött och frös gjorde jag när Mia plockade upp mig i närpes. hem, tvätta ansiktet och sen stupade jag i sängen! Tror inte ens jag sa hej då till Mia imorse när jag gick över till deras säng. ha ja e man trött så är man..


Somnade till när jag nattade Sarah, men känner mig piggare nu. kanske behöde en powernap bara.


Say hello to my little friend! haha en ny liten sak som jag tänkte skulle få vara med mig på mina resor. Rolle heter han (det står på lappen, orka vara kreativ med namn)


Utsikt från Vilodäck, där jag satt mesta delen av resan.


Bussen på väg till Närpes.


Solnedgång..






Kommentarer
Postat av: farmor

Vilken söt liten följeslagare du har skaffat, det kanske var han som sade till dig att du skulle flytta dig till rätt busstorg.

Kramar från farmor

2009-08-24 @ 15:49:45
Postat av: mamma

ja, det var starkt gjor.

klart du fick hjälp, jag sa till dom det att se till att du var skyddad å att resan skulle gå bra.

du behöver nog nån dag att komma i rätt gängor, klart som 17 att du var trött..

lång resa..

kramar

2009-08-24 @ 18:06:47
Postat av: mormor

va skönt att resan gick bra, bra att du inte missa bussen kram mormor

2009-08-24 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback