Vad fattas?

Oj, jag som skulle gå och lägga mig i tid. och nu är kl 12.30 här. Har precis simmat och känner mig rätt mör i kroppen, skönt, då kan jag fokusera på det. Vi har tittat på Get Smart med Steve Carell och Anne Hathaway. hann inte se hela, ska se resten imorn.

Jag känner mig inte som mig själv. jag känner mej som ett skal, jag har tappat min glans och glöden har försvunnit ur mina ögon. kanske inte riktigt så dramatiskt som jag utmålar, men det känns så..

För en gång skull bryr jag mig inte så mycket om hur jag ser ut på utsidan, utan det är insidan, jag känner mig tom, tom på känslor, tom på allt som gör mig till mig. vem bryr sig att jag har en stor mage, vem bryr sig att jag har finnig hy, sånt spelar ingen roll om man inte känner sig hel på insidan.

What a hell is wrong whit me? vad är det som fattas!?


What ever, blir säkert bra. Det känns bättre nu. För om 12 dagar så är jag hemma. hemma i tryggheten, :) Jag är i desperat behov av en kram, lite närkontakt sådär..







Kommentarer
Postat av: Smultronet

Jag förstår precis hur du känner det, men upp med hakan det blir säkert bättre när du kommer hem och få vara med din familj ett tag.



Kram // Anna

2009-08-05 @ 11:25:57
URL: http://utsatta.wordpress.com
Postat av: mamma

hej älskling.

jag vet vad som fattas, du gör inget som får dej att må bra, måla.. ut i skogen.. hämta styrka där.

klart du känner dej tom när du inte fyller på ditt inre.med skönhet...

2009-08-05 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback