Man tar vad man har.

Idag tömmde jag mitt lager på tomflaskor. Nu har jag gett dem till affären så det kan bli nya flaskor (det är dealen Sarah vet) Solen sken, frosten låg kvar från natten och jag hadde min vinterstövlar på fötterna ^^

Nu sover Sarah så sött och idag somnade inte jag med henne :) Så nu sitter jag här.. i lugnet.. och lyssnar på julmusik. japp för nu är det dec och då FÅR man lyssna på julmusik. utan att skämmas! Hihi

Igår kväll kunnde jag inte somna riktigt, funderade på julklappar har faktist bara två kvar.. så det är no prob löiksom.. Och pengar, ja det har jag oxå. nu när jag pantat flaskor. IM RICH ;) haha




Kommentarer
Postat av: mormor

det var en fin bild igen och det är väl skönt att nästan vara klar med klapparna det är inte jag men det är inte många kvar ha det bra hjärtat kram mormor

2009-12-03 @ 08:00:46
Postat av: farmor

Vilket otroligt vackert foto av dig, kan inte jag få det som julkort. Nu får du sjunga; now i´m a rich girl, det känns väl bra inför julen. kramar i massor.



m a rick girl

2009-12-03 @ 16:32:10
Postat av: mamma

tjena snygging du e både snygg å söt de har du nog fått efter mig kramkram farzan

2009-12-06 @ 17:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback