Ny kamera.

För jag har fått ny kamera! woohoo. Lotten föll på en Guldfärgad Canon Ixus 110 IS. Den är då fiiiin. Jag införskaffade mig en rosa/lila kameraväska oxå. Kändes rätt smart.



han såklart med lite shopping när vi kryssade imellan olika tekniska affärer innan vi bestämde oss för elgiganten. Jag fyndade ett linne/klänning på Kapphal. det var den sista och ingen lapp hadde den. desutom stog det st XS på den. men den såg stor ut så jag testade den, och den satt som en smäck! perfekt med andra ord. så jag kollade upp vad den kostade i kassan och väntade mig 300 spänn. men ikke, 90 spänn fick jag punga ut för en klänning i storlek XS! ;) värsta kapet. jag kan ju påpeka att jag INTE har st XS annars! haha det måste vara en fel märkning.

På tisdag kväll har jag date med Kaisa ^^ vi ska glo på Avatar! jippii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback