Promenad.

Tillbaka från en uppfriskande promenad (ca 1,5 timme). Turen gick till Halpa Hali, i brist på annat löiksom. Skulle ändå dit nånting och köpa en grej, flera grejer. Och nu sitter jag här, i långkalsonger, nyduchad och känner mig trött i kroppen. men damn it feels nice!

Dagen har varit bra, "snön" ligger kvar och min julkänsla vörjar komma så smått ^^ Vi var ute och promenerade på dagen och sen har vi lekt och busat. as usual.

Nu ska jag slå in en (H)julklapp och sen vette fan vad jag ska hitta på. kanske se en film, kanske spela lite.

Min huvdvärk är INTE borta. men vad ska man göra?  

 


Kommentarer
Postat av: mamma

oj, det är en ganska bra bit att gå till halpa hali. hittade du nått kul;)

2009-12-09 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback